Autor Thema: James Kelly  (Gelesen 27672 mal)

Stordfield

• Gast
Re: James Kelly
« Antwort #15 am: 29.09.2012 11:01 Uhr »
Hallo!

Dies habe ich beim "surfen" gefunden. Fand ich lustig. Wieviele James Kellys gab und gibt es wohl in London?

The Real Face Of Jack The Ripper , James Kelly
http://s4.hubimg.com/u/2114239_f260.jpg

Is the man setting down in this photo the infamous Jack the Ripper. If so his real name is James Kelly. This photo was in with papers I purchased in 1991 at a London Street Market. There was a note identifying the man as James Kelly and Wife.
Is the man setting down in this photo the infamous Jack the Ripper. If so his real name is James Kelly. This photo was in with papers I purchased in 1991 at a London Street Market. There was a note identifying the man as James Kelly and Wife.
Jack The Ripper Revealed At Last

One Hundred Twenty Five Years after the Ripper Murders we may now know the true identity of Jack the Ripper. And not only do we know his name which is James Kelly but we may also now know that he came to America and killed Carrie Brown in 1891 on Manhattans lower east side. And as he traveled around America he may have killed women not only in New York City but also Georgia and Texas.

Medical Examiners who have examined the crime scene photos from the White Chapel Murders in London and the crime scene photos from the American killings say that the same person committed all the murders. James Kelly escaped from a London Insane Asylum with a homemade metal key and when he returned to that same Insane Asylum 40 years later he wrote a detailed confession telling of his travels in America. James Kelly has long been a suspect in the White Chapel Murders and now it is believed he also killed many women almost all prostitutes while he was in America.

And so we now know who Jack the Ripper was and what a horrific serial killer he really was. James Kelly in fact killed the wife in the photo above with him and he was in the insane asylum for killing her when he made the homemade key and escaped. And he killed his wife who we know he killed in much the same way as Jack The Ripper killed. He cut out her insides and threw them around the room. The horrible way he killed his wife is what sent him to the insane asylum.
How Did James Kelly Kill His Wife

In 1991 I purchased the documents where I got the story of James Kelly killing his wife in a brutal matter as described instead of just cutting her throat as is widely reported as being the story. Supposedly the documents I purchased at a London Street Market were the property of a police officer during the time of Jack the Ripper. It was told to me that the journal I purchased was the policeman's private notes about the Ripper murders.

It is a well known fact that at the time of the murder of his wife that murders were often cleaned up as far as to details to keep the more brutal details out of the London Press. It is said that this was done on orders of the Police Superintendent Thomas Arnold. It is a historical fact that the message written on a alley wall was quickly washed away on Arnold's orders and we will never truly know what that message said. Why was it washed away so quickly? What did it reveal? What did Arnold cover up by having the message quickly washed away?

The picture above of James Kelly and wife was in the papers but I do not know if the woman in the photo was the wife he killed. In the papers I purchased written on the back of that photo it said , " James Kelly and Wife ".

(aus: Hubpages)

Stordfield

• Gast
« Antwort #16 am: 29.05.2013 00:49 Uhr »
Eine Person, die einfach zu wenig beachtet wurde/wird. Was tat er in seiner selbst gewählten Freiheit? Und auch seine Selbstaufgabe paßt zum Ende der Mordserie.

Gruß Stordfield

Offline jacky

• Inspector, H Division
« Antwort #17 am: 04.02.2014 20:09 Uhr »
Ich bin gerade dem Wahn verfallen und habe jetzt einige Dokumentationen geschaut. Auch den hier zu Kelly. Ich finde das gar nicht mal so abwegig, dass James Kelly der Täter sein könnte.

Mir war das immer so unklar warum in Whitechapel die Morde plötzlich abbrachen, so hat das schon eine gewisse Logik.

jacky

Offline Lestrade

• Superintendent
  • Watson, fahr schon mal die Kutsche vor...
« Antwort #18 am: 08.02.2014 15:13 Uhr »
Hallo jacky,

James Kelly war, wie eben auch Deeming oder Bury, ein wahrhaftiger Mörder. Auch hierbei handelt es sich wieder um einen Kandidaten, der es wirklich wert ist ernsthaft erwähnt zu werden.

Kein Mensch kann genau sagen, wo er sich während des Herbstes 1888 aufgehalten hatte. Er floh aus dem Gefängnis Anfang 1888 und verschwand Ende 1888 aus England Richtung Frankreich und dann weiter nach Amerika. Seine überwiegende Geschichte kann man ja auch hier und da nachlesen.

Als entflohener Mörder und damit wohl auch “Wahnsinniger“, war er für die ermittelnde Polizei in 1888 ganz sicher ein Kandidat, dem man im Auge behalten musste. Ob man ihn deswegen gleich für den mutmaßlichen Mörder gehalten hat…?

Gerade lese ich Paul Begg und John Bennett´s “The complete and essential Jack the Ripper” und James Kelly findet darin auch Erwähnung. Außer das die Aufenthalte von James Kelly für den entsprechenden Zeitraum nicht geklärt werden können, wird noch erwähnt, dass eben nicht bekannt war, dass Kelly jemals gefährlich gegenüber anderen Frauen wurde außer seiner eigenen Frau gegenüber.   

Wenn Du dich dafür mehr interessierst, hier einige Buchtipps zum Thema:

http://www.amazon.de/Real-Jack-Ripper-James-Tully/dp/1845291824/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1391867025&sr=8-2&keywords=James+Tully+Jack+the+Ripper

http://www.amazon.de/The-Secret-Prisoner-1167-Stories/dp/1854878921/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1391867089&sr=8-3&keywords=James+Tully+jack+the+ripper

Hier gibt es ein größeres Kapitel und noch andere Kandidaten (ich bekam den Tipp mal von Andromeda für dieses Buch und hatte es mir dann zugelegt):

http://www.amazon.de/Mammoth-Book-Jack-Ripper-Books/dp/1845297121/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1391867195&sr=8-1&keywords=Maxim+Jakubowski+The+Mammoth+Book+of+jack+the+ripper

Alle Bücher gibt es gebraucht für einen Appel und ein Ei.

Hier wird bzw. wurde in den anderen Foren diskutiert und es sind doch einige Fäden:

http://www.jtrforums.com/forumdisplay.php?f=477

http://forum.casebook.org/forumdisplay.php?f=35

Ich bin jedoch stets der Meinung, dass der wahre Ripper nicht mehr in der Lage war, nach Frankreich oder Amerika oder sonst wohin zu reisen. Jedenfalls nicht ohne ausreichende Hilfe und Unterstützung.

Beste Grüße,

Lestrade.

Wer wartet mit Besonnenheit, der wird belohnt zur rechten Zeit...